mandag 24. september 2012

En sped begynnelse...

Etter å ha renovert og bygget ut et eldre hus, har det gradvis våknet en interesse for interiør i meg. Det begynte med et par interiørmagasiner for å finne inspirasjon til husprosjektet. De få ble snart flere og etter hvert mange, og derfra var veien kort inn i interiørbloggenes land... 

Dette har vært svææært vanedannende, og etter hvert har det vokst fram et ønske om å få en egen blogg på beina. Kanskje mest for min egen del. For å få min egen inspirasjon ut. For å kunne gå tilbake og minne meg selv på min egen inspirasjon. For å kanskje av og til kunne føle at jeg har kommet på noe riktig smart. Så gjenstår det bare å se om inspirasjonen vil fortsette å komme...



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for alle kommentarer og hilsninger. Jeg setter stooor pris på hver og en av dem. :)