søndag 10. august 2014

Sagnomsuste kaffeselskaper, en malingsskvett og litt sommerlig overskudd



Av og til kan et malingsstrøk eller tre gjøre at humøret løftes opptil flere hakk. 








Denne gangen er det bordet i TV-stua som gjør meg så blid. 









Bordflata var slitt etter mangt et kaffeselskap -faktisk så langt tilbake som på syttitallet (bordet er nemlig arvet fra foreldregenerasjonen) -men jeg fikk meg aldri til å gjøre noe med det. 









Men en vakker sommerdag fikk jeg ånden over meg -jeg fant fram malingsrull og restmaling, og satte i gang. 










 Resultatet ble nesten bedre enn jeg hadde turt å håpe på. Ikke bare har bordflata fått ei skikkelig ansiktsløftning; hele sofaområdet virker faktisk lysere og lettere. 










Det er herlig når så lite kan gjøre så mye. Da blir det jo desto mer overskudd til å sette i gang med andre prosjekter..!

1 kommentar:

  1. Så fint det ble! :) Jeg har også malt teak-bordet vårt og ble veldig fornøyd!

    Klem fra Lite hi

    SvarSlett

Tusen takk for alle kommentarer og hilsninger. Jeg setter stooor pris på hver og en av dem. :)