søndag 13. oktober 2013

[DIY] Papirstjerne. Igjen

En stund tilbake la jeg ut et innlegg om hvordan man kan gå fram for å brette en femtagget papirstjerne. Nå har jeg prøvd meg igjen, men har tilføyd et par forbedringer, så stjerna blir mer håndterlig.









For det første tillot jeg meg å bruke lim der jeg kom til (juks, juks, juks). I tillegg brukte jeg sytråd på baksiden av stjerna.












Etter å ha sydd ut på framsiden og tilbake på baksiden rundt hele stjerna, strammet jeg tråden og knyttet den, slik at stjerna fikk det spennet jeg ville at den skulle ha. 












Til slutt festet jeg en tråd øverst i en tagg, og vips, så er ny vindusdekorasjon på plass. Bortimot gratis. 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for alle kommentarer og hilsninger. Jeg setter stooor pris på hver og en av dem. :)