fredag 22. november 2013

Farger, arbeidslyst og helg


 Helg, men jeg dveler ved arbeidsplassen...










 Rett og slett fordi den er mitt siste gjøre-selv-prosjekt








 Jeg har ikke spart på fargene.








 Jeg håper vel at de skal gi meg energi til å sette meg ned og ta noen skikkelige arbeidstak.








Her er det aller meste velbrukt.








Funnet bakerst i et skap hos bestemor og bestefar.








Eller snust opp på den lokale brukthandelen.








En ødelagt blyantspisser kan romme de blyantene som synger på det siste verset. Ingenting skal gå til spille...








Kladdebøkene har jeg lyst til å lage forseggjorte lister i -kanskje blir det lettere å få gjort det som står på dem da..?








Gamle lærebøker appellerer til meg. I alle fall fra utsiden...

Men nok dveling. Nå er det jo faktisk helg.


...

God helg til deg! 

1 kommentar:

Tusen takk for alle kommentarer og hilsninger. Jeg setter stooor pris på hver og en av dem. :)