tirsdag 21. april 2015

En dannelsesreise fra minimalisme til kitsch



Jeg prøver av og til å holde meg til den rene sti. Rene linjer, rene uttrykk, ren stil. 









Problemet er bare at jeg fort blir lei og synes det blir for rent. Da krydrer jeg med noen ting som gir varme, som bryter med det strømlinjeformede. 








Når jeg først har åpna den døra, er det plass til mer. Da plusser jeg på med ting som gjør meg glad, noe jeg har en lang historie med eller noe jeg bare synes er sjarmerende.








Til slutt ender det opp med å bli helt Texas, kanari og cocobahia. Overmøblert igjen. Borte er de rene linjene og den gode intensjonen. Min egen stil popper fram gang på gang. Den er helt ukuelig...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for alle kommentarer og hilsninger. Jeg setter stooor pris på hver og en av dem. :)