onsdag 15. juni 2016

Når det gode gjør vondt


Om rundt en måned skal vi begynne å flytte ut av huset. Det er trangt og kaldt om vinteren, men midt i all kummerligheten har vi hatt det godt her. Det er her jeg har følt meg mest hjemme. 


...

Jeg kommer til å savne lyset som smyger seg inn og kysser spisebordet forsiktig i nakken. 











Jeg kommer til å savne kjøkkenet og aromaen av nykverna kaffebønner. 












Jeg kommer til å savne det å sitte ved det lille kjøkkenbordet og se utover bygda, mens lyden av klokka som sakte kryper gjennom neste sving forteller meg at jeg har god tid, hvis jeg bare ønsker det selv. 


...

Det gjør  litt vemodiggodtvondt i hjertet. 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for alle kommentarer og hilsninger. Jeg setter stooor pris på hver og en av dem. :)