søndag 1. januar 2017

Med blikket rettet mot himmelen






Da klokka slo tolv i går kveld, prøvde jeg meg for første gang med bulb-funksjonen på kameraet mitt. Resultatet ble bedre enn jeg hadde turt å håpe på. Nå ønsker jeg meg flere nyttårsaftener, så jeg kan ta flere rakettbilder...









Aldri før har jeg visst at fyrverkeri kan se ut som fuglefjær. 









Etter hvert prøvde jeg å følge sporene av stjerneskudd på samme måte. Jeg fanget opp ei jente i farta, med håret flagrende i vinden...









...tagging...









 ...a ring of fire...













...og en sauekrusedull. 










På nært hold ser stjerneskuddene ut som lodne ledninger; myke, men farlige. 









Resultatene av bildene ble rett og slett inspirasjon å ha med seg inn i det nye året. Alt er ikke alltid som man umiddelbart tror det er, og alt kan ses på fra et eget og originalt perspektiv. 


...

Godt nyttår!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for alle kommentarer og hilsninger. Jeg setter stooor pris på hver og en av dem. :)