søndag 23. april 2017

Rommenes karakter


Lampene som gir følelsen av at det er høyt under taket. 









Møbler jeg har plukket opp etter andre og gitt mitt eget preg. Den takknemlige planta jeg fikk av svigermor for flere år siden, og som har en helt unik livsgnist. 









Det rampete, karaktersterke gulvet i harmoni med de sarte sommerfuglene. 









Det grønne mot det svart-hvite. 









Hjørnet på kjøkkenet med ulike vakre ting som blir enda vakrere sammen. 







Den svale stemningen på soverommet. 









Den småfrekke gangen som i alt sitt overmot gir meg energi. 








Den dypgrønne veggen, loppislampa og den godt brukte lenestolen. Og midt i alt dette: fløyelsmyke, frodige blad.


...

Rom kan ha mye ulikt ved seg. Men i akkurat disse rommene er det disse detaljene som definerer dem for meg. Dette er rommenes karakter -for meg. Noen andre ser dem kanskje helt annerledes. Rart å tenke på. 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for alle kommentarer og hilsninger. Jeg setter stooor pris på hver og en av dem. :)