søndag 10. februar 2019

Morsdag 2019


I dag ble jeg vekket av sang, noen sjokoladebiter (!), et hjertevarmende kort og en liten oppmerksomhet. Jippi, endelig morsdag igjen! I år synes jeg dagen er litt ekstra spesiell, for det er siste gang jeg er mor til én. Neste år er det én ekstra som kommer krypende opp i senga på denne fine mammadagen. Litt ekstra fint var det da at gaven jeg fikk skal bidra til at E og jeg fortsetter å ta vare på  stundene som er bare våre, når vi skriver og tegner i hver vår Bullet Journal og utfordrer hverandre kreativt. 






For å unngå smuler i senga, tok vi frokosten ved spisebordet. Med varme rundstykker, pålegg for enhver smak og tente lys ble det en fin stemning, mens snøen lavet ned utenfor vinduene. En deilig fortsettelse på en finfin søndag. 









Til middag inviterte vi naboene, som feiret sin aller første morsdag i dag. M briljerte på kjøkkenet, og serverte deilig kylling. 






Til slutt var det tid for Ms søte spesialitet: gulrotkake. Kort oppsummert: ingen gikk sultne fra bordet. 


...

Jeg elsker slike dager. Ikke noe stress, fine samlinger rundt gode måltider, og overflod av varme og omtanke. Det er på slike dager man blir litt ekstra oppmerksom på hvor heldig man er. 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for alle kommentarer og hilsninger. Jeg setter stooor pris på hver og en av dem. :)