lørdag 18. mai 2019

17. mai 2019


Årets 17. mai ble ikke helt som vi er vant til. M og E hadde kiosktjeneste hele dagen, så lille D og jeg bestemte oss for å være hjemme. Vi trillet oss en liten tur under 17. mai-salutten, og jeg plukket med meg ei grein med hegg. Vel hjemme fikk greina dufte vår fra en krystallvase som har stått og støvet ned altfor lenge. Fra hagen plukket jeg en bukett med hvitveis, og satte den i en liten vase på spisebordet. Deretter gikk dagen, med kaffe på termos, friske vindkast og massemasse kvalitetstid med verdens beste lille baby. Og da M og E kom hjem fra kiosktjeneste, fikk jeg mengder av restekake å forsyne meg av. Ikke så verst å feire 17. mai på den måten heller...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for alle kommentarer og hilsninger. Jeg setter stooor pris på hver og en av dem. :)