søndag 1. desember 2013

Instagram i november


1. November. Måneden det gikk opp for meg at jeg kanskje ikke trenger å male alle flater i huset. En rå betongvegg kan kanskje få lov til å fortsette å være nettopp det. En rå betongvegg. 

2. Mannen kom på besøk, og den første morgenen sammen våknet vi til et stille teppe av lun snø, og skarp, frisk vinterluft. Hverdagslykke. 

3. Den store kjærligheten.

4. En ettermiddag jeg var litt rastløs, fant jeg ut at jeg like godt kunne male kjøkkenet

5. Åtteåringen og jeg feiret farsdag. Uten fedre. Men med nye og gamle minner om viktige menn i våre liv, gikk det fint likevel.  

6. Søndag. Minipannekaker med frosne bær til frokost. Foran oss lå en lang søndag vi ønsket å få mest mulig ut av. 

7. Åtteåringen prøvde seg for første gang på skøyter. Litt Bambi, men mest Trampe. 

8. Nymalt tallerkenhylle i en rimelig knall farge. Ikke helt etter planen, men jeg liker improvisasjon...

9. Nesten ryddig i TV-stue, men det tar sin tid å få bildene opp på veggen...

10. Tur til IKEA gjorde at en drøm drømt riktig lenge gikk i oppfyllelse: endelig svart-hvitt teppe på gulvet. 

11. De første tegnene til at advent er i anmarsj poppet fram.

12. Siste dag i november gikk med til å bake og pynte pepperkaker i gode venners lag. Det var så koselig at godfølelsen spredte seg i hele kroppen. 

...


Nå kan desember bare komme. Jeg er ikke klar, men jeg gleder meg så innmari..! 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for alle kommentarer og hilsninger. Jeg setter stooor pris på hver og en av dem. :)