mandag 13. januar 2014

Årets farge -hodestups forelsket



Årets farge hos Fargerike er blågrønn. Det kan jeg like. 








Jeg har vært glad i fargen grønn i mange år. De siste årene har jeg fått åpnet øynene for flere grønnyanser, og forelskelsen har bare blitt dypere og dypere. 








Jeg er litt usikker på akkurat når blågrønn blir til mint eller turkis, men det er for så vidt mindre viktig. Vi snakker uansett nyanser som appellerer sterkt til meg. 








Så mye faktisk at jeg har valgt å male vegger i den fargen. Den mest naturlige ting i hele verden (selv om nok ikke alle er helt enige i det).








Selv om dette nå har blitt en motefarge, vil den nok følge meg videre, også når neste års årets farge kommer. Jeg har falt skikkelig. Forelskelsen er i ferd med å gå over i et langvarig forhold. 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for alle kommentarer og hilsninger. Jeg setter stooor pris på hver og en av dem. :)