lørdag 18. januar 2014

Randoms en lørdag i januar



Minner om forrige bursdag og kjærestebesøk.








Snart utsprunget. Snart sitt eget fulle potensial. 








Helgekaffen. Den man har tid til å virkelig nyte og smake på. 








En fingernem åtteårings fortryllende DIY. 








Nyoppredd seng. 










Vinterlandskap på andre siden av glasset.








Arvet og funnet. 







Glede fra en gul barnekjole. En barnekjole som for lengst er for liten for åtteåringen, men som får lov til å henge på veggen og gi energipåfyll til lange vinterdager. 


...

Stemningsrapport fra en lørdag. 







4 kommentarer:

  1. Koselige og stemningsfulle bilder. Både gardinene og kjolen var så søte. :)

    Nyt kvelden!

    SvarSlett
  2. Så herlige bilder du har tatt!!
    Deilige farger du har som gjør en glad:) Det blomsterbildet var utrolig fint!!
    Jeg likte så godt variasjonen i bildene. Veldig spennende:)
    Ønsker deg en fin vinterkveld!!
    Klem fra Reidunn

    SvarSlett
  3. som jeg elsker disse bildene<3 Spesielt vinduet..
    og som jeg gleder meg til å lage nøttedyr med snuppa mi om noen år. takk for fin inspo:)
    klem Cathrine

    SvarSlett

Tusen takk for alle kommentarer og hilsninger. Jeg setter stooor pris på hver og en av dem. :)