lørdag 13. september 2014

Sårt tiltrengt inspirasjon



Det har vært ei travel uke, og jeg kjenner jeg er sliten. Veldig greit da å kunne gå inn på Inspiration every day-boardet mitt på Pinterest og hente litt overskudd.









Jeg elsker regn. Og ikke minst hvordan alt eimer av nytt liv når regnet har lagt seg. 










Fra filmen Almost famous som jeg så i studietida mi, og som jeg alltid vender tilbake til. Overskuddet. Overmotet. Relasjonene. Følelsene. 










Å kjenne seg både ung og gammel på en gang, og like følelsen det gir. 










En av verdens kuleste damer. 










 Høstfølelsen.









Fargeterapi. 









Sånn. Nå føler jeg meg straks bedre. Inspirert. 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for alle kommentarer og hilsninger. Jeg setter stooor pris på hver og en av dem. :)