tirsdag 30. september 2014

Instagram i september

September har gått så fort at jeg nesten har glemt å ta bilder. Men noen hverdagsminner ble likevel lagret via Instagram.









 1. For en stund tilbake fikk jeg Solo-brettet i venninnegave. Nå har det fått seg en plass på kjøkkenet, og derfra lyser det opp tilværelsen min. Oh, lykke. 

2. I begynnelsen av måneden hadde jeg bursdag, og det ble vartet opp med den ene delikatessen etter den andre. Deilig å bli skjemt bort. 

3. Utsikt fra et hotellvindu. Kurs og alenetid kan være veldig fint det også. 

4. Hit, men ikke nærmere. Bare se, ikke spise.  














5. Helg og fredagspizza. Fast prosedyre. 

6. Klare for å feire kloke og snille bestemor. 90-år, og fortsatt med glimt i øyet. 

7. Middag og respateks. Fin kombinasjon.

8. Kransekake, pelargonie og loppiskopp. Føler meg godt voksen, og synes det er fint. 









9. Lampa fra bruktbutikken er endelig på plass. Og den er aldeles bedårende. 

10. Matopplevelser i Numedal. Flott tiltak!

11. Siste bursdagsfeiring denne måneden, og her ble det slått på stortromma. Loungen ble fort et sosialt samlingspunkt, og kvelden ble til både natt og morgen før festdeltakerne tuslet hjem. 

12. Høstferie og litt ekstra tid til å kose seg med kveldsmaten. Sammen. Dele. 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for alle kommentarer og hilsninger. Jeg setter stooor pris på hver og en av dem. :)