torsdag 23. juli 2015

[DIY] Tallerkenvegg



Noen ting er for fine til å ligge i en skuff og vente mens de ikke er i bruk. Gjennom årene har jeg sanket mange fine fat på loppemarkeder og brukthandler. Disse havner lett i kategorien for-fine-til-å-ligge-i-en-skuff-og-vente-mens-de-ikke-er-i-bruk.








Jeg plukket derfor fram noen av favorittene fra skuffen og klistret bildekroker bakpå dem. En kjapp DIY, helt i min gate. 








Jeg lot det tørke lenge og vel, for å være helt sikker på at limet skulle holde og skattene bli bevart. 








Deretter var det bare å slå spiker i veggen og la det stå til. 








Nå har jeg fått en helt ny bildevegg, eller mer presist tallerkenvegg, som jeg blir lett lykkelig av å se på. 







Skattene ligger ikke lenger i en mørk skuff og støver bort, men er kommet fram i dagen. Resultat: estetisk glede for en tallerkenentusiast. 


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for alle kommentarer og hilsninger. Jeg setter stooor pris på hver og en av dem. :)