mandag 28. mars 2016

Når underbevisstheten vil ha et ord med i laget



 Jeg har svingt malekosten igjen. 








 Denne gangen ble det velbrukte bordet i TV-stua som utsatt for en oppdatering. 









 Alle kaffeselskapers mor gikk fra å være lysemintgrønt til å få en dyp blåfarge. 














Jeg valgte fargen fordi jeg hadde fått det for meg at den ville passe godt sammen med fargepaletten ellers i stua. 















Fargene  i dette rommet har gradvis blitt mørkere og med mer edge. Det lysemintgrønne bordet hadde utspilt sin rolle. 









Jeg ble kjempefornøyd med resultatet. Jeg klarte imidlertid ikke å bli kvitt følelsen av at det var noe jeg ikke helt fikk tak på. Følelsen satt i helt til jeg senere den kvelden kom over et innlegg på nettet om trendfargen Deco Blue. Jeg sjekket malingsspannet mitt, og joda -jeg hadde malt i nettopp Deco Blue...


...

Jeg synes fortsatt fargen er aldeles fortryllende. Men helt upåvirket var jeg nok ikke da jeg valgte ut fargen. Bevisst eller ei... Men sånn er det vel ofte -vi lar oss inspirere av andre, og sender bølger av inspirasjon videre til andre som er på leting. 


... 

Fargekode: 4477 /  S7010-R90B.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for alle kommentarer og hilsninger. Jeg setter stooor pris på hver og en av dem. :)