tirsdag 27. desember 2016

Juledager


For noen fine juledager vi har hatt.











På julaften formiddag stod en gave fra en anonym nisse på trappa vår. Elleveåringen pakket opp og fant blant annet ei discokule. Etterpå hadde familien disco på badet (ingen vinduer + såpe i vasken = skumparty og uendelig potensial...). Greit å finne på noe for å få timene til å gå. 







Far kokte, og vi andre fikk unna de aller siste forberedelsene. 











Plutselig var det blitt kveld, og alle hjerter gledet seg. 










 Brått ble det også 25. desember, og litt mer hverdag. Men fryktelig spennende likevel, for nå var det tid for å bli bedre kjent med julegavene. 









Jeg prøvde ut det nye objektivet mitt, og M stilte villig opp som modell. Jeg kunne konstatere at jeg jammen liker zoomobjektiver også. Mitt første. 











Så deilig å ikke ha noen planer. Da kan vi gjøre akkurat det øyeblikket gir oss lyst til å gjøre. Ake, spille kort og brettspill, snike i kakeboksene, pusle sammen og lese. Juledager akkurat som de skal være.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for alle kommentarer og hilsninger. Jeg setter stooor pris på hver og en av dem. :)