lørdag 29. september 2018

Leseutfordring i september: Den beste boka du noensinne har lest


Jeg har lest mange gode bøker i mitt liv. Men denne står i en særklasse. Den skaket ved noe i meg, og ristet noe løs. Det var denne boka jeg bare måtte dykke ned i og skrive hovedfagsoppgave om. 

Elefantane er svært sørgmodige dyr. Elefantane liknar sommarfuglar når dei viftar med øra, men dei er altfor tunge til å lette. Etter kvart forstår elefantane at dei ikkje greier å sleppe unna, og så går dei bort til kyrkjegarden for å legge seg. Menneska forstår ikkje at det er umogeleg å sleppe unna. Menneska strittar imot så lenge dei berre maktar. 

Carl Frode Tiller -Skråninga

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for alle kommentarer og hilsninger. Jeg setter stooor pris på hver og en av dem. :)