søndag 30. september 2018

September på Instagram: litt fest, men mest hverdag


1. Litt fest, mye fotball, mange drømmer og litt shopping. 






2. Det startet med min store runddag. Dagen jeg har fryktet i nesten et tiår, men som ble mindre farlig idet vi fikk fokus på nytt liv i stedet for det gamle. Sollyset kom fortsatt insisterende på besøk, og fortsatte å varme inn i høstdagene. Vi plukket gylne skatter fra naboens tre, og kokte oss både saft og syltetøy. Høsten omfavnet oss, og det var en lenge etterlengtet klem etter en kokvarm sommer. 






3. Bladene falt ute, mens de foldet seg ut inne.  Vi tok tilbake helgerutiner, og samlet oss rundt lange søndagsfrokoster. Jeg lekte meg med vannfarger, og M kom med overraskelsesblomster. Perfekt timing, siden jeg hadde en ny vase som måtte prøvekjøres.







4. Vi dro på bytur;  vi lot oss inspirere, og vi drømte oss bort. Vi fant fram litt tjukkere klær, så vi kunne nyte krispe høstdager uten ubehag. Rundt frokostbordet la vi planer for nær framtid. Vi er så spente på det som ligger foran oss. 







5. Aldri en høst uten fårikål. Årets gilde fant sted sammen med folk vi er glade i. Vi tok oss høstferie, og puslet med stort og smått (stort sett smått) hjemme. Og helt på tampen av måneden fikk jeg det for meg at jeg må ha en blomstermønstrete strømpebukse. Den drømmen tar jeg med meg inn i oktober...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for alle kommentarer og hilsninger. Jeg setter stooor pris på hver og en av dem. :)