søndag 7. juli 2019

Sommerpåfyll


Tidlig hver sommer legger jeg turen innom en helt spesiell bokbutikk, der de på denne tiden av året har supertilbud på et bredt utvalg bøker. Det er på en måte startskuddet på sommeren: nå er der bare å begynne å lese. 






Det blir nok ikke like mye lesing på meg denne sommeren som jeg er vant til, siden lille D har ankommet. Men jeg har i alle fall fått meg en god bunke, som jeg kan kose meg med langt inn i kaldere vær og mørkere dager. 






Jeg er allerede i gang med den første boka fra bunken: 

Inne i en kropp finnes en annen, inne i et rom finnes et rom til, og enda et, som blomstens kronblader, lag på lag, slik en tanke aldri står alene, men fester seg til en til og en til. Som et nettverk løper den ene tanken over i den neste, en pågående utvikling av intrikate mønstre.

Dette virker veldig lovende. Nå gleder jeg meg til å fordype meg i nye universer. 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for alle kommentarer og hilsninger. Jeg setter stooor pris på hver og en av dem. :)