tirsdag 29. desember 2020

Romjulsdryss II



I årets julepynt blander jeg mye rødt og rosa. Det som før ble sett på som en umulig fargekombinasjon er nå blitt til en yrende forelskelse.



 

En annen ny favorittkombinasjon er klementinoransje og sartrosa. 






Det nostalgiske har også fått mer og mer plass. Når jeg åpnet for det røde, åpnet jeg samtidig for den mer klassiske julepynten. Det gir en egen lunhet til rommene vi oppholder oss i. 






Noen stilleben settes opp år etter år, mens andre blir til mens jeg prøver meg fram. 





Alle rom får litt julestas på, og av og til kan en liten svibel være nok. 





Noe nytt blandes med noe gammelt, noe arvet og noe hjemmelaget, og når man nesten ikke vet hva som er hva lenger, føler jeg at jeg har fått det til. Da har enkeltdelene forent seg i en felles julestemning. 





Det er alltid plass til det barna har laget selv også, og julelandsbyen vår vokser fra år til år. Dette året har vi fått et par nye utforkjørere, samt en aldeles sjarmerende Rudolf.





Og til å toppe det hele: juleblomstene. Overalt, der det er plass. 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for alle kommentarer og hilsninger. Jeg setter stooor pris på hver og en av dem. :)