onsdag 5. desember 2012

Zoom ut. Lampe. Igjen.



Jeg har sånn sansen for den grønne lampa til Bjørg i Huset ved fjorden. Faktisk såpass mye at jeg kasta meg rundt og bestilte noen bokser med spraymaling i håp om å få meg ei liknende lampe selv. 






Lampa fant jeg på et loppemarked i høst. Den hadde derfor ikke så stor affeksjonsverdi at jeg ikke turte å kaste meg ut i sprayboksprosjektet. 






Det gikk temmelig smertefritt for seg. Selv om både ledning og lysbryter ble grønn.






Den med oppmerksomt blikk klarer kanskje å fange opp hvilken farge lampa hadde før..? Man blir ikke verdensmester på første forsøk... Jeg er uansett strålende fornøyd med resultatet. Og nå har lampa plutselig fått affeksjonsverdi likevel..!

2 kommentarer:

  1. Svar
    1. Takk! Nå gjelder det bare å få den julepynta... :) Stua, altså.

      Slett

Tusen takk for alle kommentarer og hilsninger. Jeg setter stooor pris på hver og en av dem. :)