tirsdag 4. februar 2014

Bråkig og vintage / nytt møter gammelt




Jeg var på IKEA i helga. Jeg fikk et snev av åndenød da jeg oppdaget at Bråkig-produktene hadde ankommet. Nå trenger jeg sårt påfyll på kontoen, og er lett lykkelig for at det ikke er lenge til lønn...








Flere av produktene ble med hjem, blant annet et herlig støvrosa serveringsbrett. 








Jeg byttet den originale bordplata på et gammelt røkebord ut med serveringsbrettet, og voila, hadde jeg fått et nytt bord med et helt annet uttrykk.








Selv om snøen truer med å overta verden, var denne lille fornyelsen nok til å gi stua en litt mer vårlig følelse. Lyst og fresht. Det kan jeg like.

3 kommentarer:

  1. deilig med litt nytt:)det var veldig fint...fin kveld..

    SvarSlett
  2. Lekkert brett! Tror jeg må ha meg en tur på IKEA snart jeg og!;-)
    klem

    SvarSlett
  3. Se her ja, godt vi er flere;) nyyt;) Det er fordi vi fortjener det:)

    SvarSlett

Tusen takk for alle kommentarer og hilsninger. Jeg setter stooor pris på hver og en av dem. :)