tirsdag 25. februar 2014

Stemningsrapport fra Instagram


 

 DIY-lysslynge lyser opp ved pulten. Det arbeides imidlertid ikke der (vi er helt og holdent i vinterferiemodus). 








Jeg fikk en lys idé i gangen. Av og til er løsningen rett under nesa på en. 







Neonrosa gjør meg glad. Det gjør lysbygda også (det er ikke mange nok bygninger i den til at jeg føler det er presist å kalle det en by eller en landsby...).  Ingen grunn til å henge med hodet, med andre ord. 








Jeg lurer på om jeg får til pelargonier i år. Er redd jeg ikke kan ha flaks to år på rad, men lever enn så lenge i håpet...








Vi fant enda en unnskyldning for å spise kake. En god en, denne gangen: Vi feiret at vi blir tre igjen i morgen. Da kommer mannen flyttende nordfra, og vi blir en helt vanlig familie igjen. 

Endelig. 


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for alle kommentarer og hilsninger. Jeg setter stooor pris på hver og en av dem. :)