søndag 13. juli 2014

Nygammelt bord



Vi har fått et nygammelt bord i TV-stua. Det er tungt som et hotell, og litt eighties-sossete.










Likevel var det noe ved det som jeg falt for. Jeg ble forført av mønsteret som danset nordlysaktig over bordflata. Bordet måtte bare bli mitt. 










Bordflata er raus, og inviterer til store tekopper, bugnende godteskåler eller støvete vinylplater. Alt etter behov. 










 Det nygamle bordet er mye lavere enn det som stod der i utgangspunktet, og selv om det er større, føles rommet luftigere nå. 


...

Jeg er fornøyd. Jeg holdt på å ikke stole på den umiddelbare magefølelsen, men ombestemte meg. Heldigvis. 


1 kommentar:

  1. Såå fint, likte det veldig godt! Perfekt sammen med stolen og bokhylla;)
    Fortsatt god sommer til deg & dine :)

    SvarSlett

Tusen takk for alle kommentarer og hilsninger. Jeg setter stooor pris på hver og en av dem. :)