lørdag 19. juli 2014

Sitronvann



Av og til tenker jeg at jeg skal skjerpe meg og leve et litt sunnere liv. I dag har vært en sånn dag. Planen er å starte hver morgen med å drikke sitronvann, da det skal være bra for kroppen på så mange måter. 










Press saften fra en halv sitron og hell den over i et romslig glass. Fyll på med nykokt vann, sånn at glasset nå er halvfullt (eller halvtomt, alt etter hvilket perspektiv man har...). Etterfyll med kaldt vann, slik at blandingen blir lunken og lettdrikkelig.













Friskt og godt. Nytes gjerne ved kjøkkenbordet mens man lar den nye dagen synke inn over en. 

Nå gjenstår det bare å se om jeg klarer å gjøre dette til en rutine i hverdagen min. Akkurat nå skal jeg ta et dypdykk i snopposen, men heldigvis er det en helt ny dag i morgen..! ;)


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for alle kommentarer og hilsninger. Jeg setter stooor pris på hver og en av dem. :)