fredag 6. mars 2015

Ting jeg liker


Jeg liker ting. Jeg kan få et oppheng i små ting. Små ting som gjør meg glad. 









Jeg liker den lille, hvite vasen fra IKEA. Den gjør ikke så mye ut av seg, men jeg liker elegansen dens. Den minner meg om vår og blomsterløker og damer i store, fine skjørt. 









Jeg liker sjiraffen jeg fant på brukthandelraid ei koselig helg på sørlandet. Den er nett, men grov. Tung og lett. 









Jeg liker telysestaken min i betong, som har fulgt meg siden jeg først flyttet på hybel. Den minner meg om små krypinn, der alt ble koselig bare man hadde lys å tenne. 









Jeg liker den skjeve trebollen min. Den er ikke stor nok til å romme noe (unntatt kanskje noen nøtter eller et telys), men den står der på bordet og er egentlig nok i seg selv. 









Akkurat nå liker jeg likevel aller best at det er helg, og at det har kommet helgeblomster i vasene. 


...

Fin helg til deg og dine!




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for alle kommentarer og hilsninger. Jeg setter stooor pris på hver og en av dem. :)