søndag 13. september 2015

[DIY] Kobberlampe med gigapære



 Jeg driver fortsatt og småpusler litt i den nymalte gangen. Av og til trenger jeg litt tid på meg før jeg føler at detaljene har falt på plass. I helga måtte lampa på kommoden til pers. Jeg hadde kjøpt ei stor, fin lyspære til den som jeg hadde tenkt ville løfte uttrykket på hele lampa. Men da den ble satt på foten, syntes jeg pæra og lampa  kom på kollisjonskurs rent fargemessig.










Jeg likte veldig godt den originale gullfarga, men kjøpte meg likevel en boks spraylakk og tok sjansen. 









Jeg endte opp med en kobberfarge (noe ujevn...), men heller ikke den matcha lyspæra helt som jeg hadde sett for meg. 









Uansett: gjort er gjort, og pæra i seg selv er jeg veldig fornøyd med. Den avgir verdens koseligste lys,  og den bidrar til en nesten sakral stemning i gangen. Så da er det vel bare å si seg fornøyd, tross alt...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for alle kommentarer og hilsninger. Jeg setter stooor pris på hver og en av dem. :)