søndag 6. september 2015

Randoms en høstdag i september



Vi skriver 6. september. Sola skinner fortsatt, men lufta har fått et kaldt drag i seg.









Sakte men sikkert prøver jeg å gjøre hjemmet klart for de kjøligere sesongene som står for døra. Jeg bytter ut noe av det lyse og lette med noe med mer tyngdekraft. Fargene blir mørkere, og hjemmet blir lunere. 









Jeg gleder meg over at det er kommet plommer i butikkhyllene igjen...








...og følger med på at høstfargene kommer listende i lune ullsokker. 









Ny årstid gir meg en følelse av blanke ark, og det er som om høstvindene bærer med seg kurver fulle av inspirasjon. Litt kvalitetstid med kaffe og glanset papir er alt som skal til før overskuddet til å sette nye ideer ut i livet bobler i meg. 









 Høsten er en årstid jeg alltid gruer meg til. Jeg husker den som kald og våt og mørk. Hver høst blir jeg heldigvis gjort oppmerksom på at høsten er så mye mer enn det: den er frisk luft, skarpe og glade farger, lune gensere og varmesøkende hender rundt favorittkoppen. 


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for alle kommentarer og hilsninger. Jeg setter stooor pris på hver og en av dem. :)