mandag 7. september 2015

[DIY] Nøkkeloppheng


Jeg synes dette nøkkelopphenget fra Bolia er så lekkert.









Jeg lot meg inspirere, og med fem lærreimbiter i samme lengde, fem trekuler, en trebit med fem planlagte sår fra saga, fem nøkkelringer og hendelig utstyr satte jeg i gang. 








Jeg tredde den ene enden av lærreiema gjennom hullet i trekula. Deretter forseglet jeg nøkkelringen inni reima ved hjelp av en god, gammeldags knute. Etter å ha viklet den utvalgte nøkkelen på nøkkelringen, var det bare å hempe reima inn i sporene i trebiten. 









Ikke like lekkert som Bolias versjon, kanskje, men den gjør nok omtrent samme nytten. Og jeg har vært handy. I alle fall bittelitt...

2 kommentarer:

  1. Koselig å titte innom bloggen din igjen. :) Flott nøkkeloppheng!
    God helg! :)

    SvarSlett
  2. Tusen takk! Ha ei finfin helg du også! :)

    SvarSlett

Tusen takk for alle kommentarer og hilsninger. Jeg setter stooor pris på hver og en av dem. :)