tirsdag 31. mai 2016

Mai på Instagram


1. 
Mai var så mye fint. Vårstemning. Nytt liv. Feiringer. 









2. 
Grillstua ble godt støvtørket og gjennomluftet. Vårblomstene spratt fram og varmen satte seg. 








3. 
Jeg dokumenterte ungdom, middagshøyde og forgjengelighet. Alt vakkert på sin egen måte. 








4. 
Tiåringen satte i gang eget prosjekt redesign, og var fordypet og inspirert. Deilig vårluft strømmet inn gjennom åpne dører og vinduer. Jeg ble omfavnet av en sommerfuglstol, og  ble forelsket i et nydelig teppe jeg ikke visste jeg ønsket meg.








5. 
Fletter med rødt, hvitt og blått. Beskjedne, men nydelige vårblomster. Nasjonalromantikk på en god måte. Pavlova. Tradisjonell 17. mai. 








6. 
Festen var over, men den gode følelsen vedvarte. Heggen duftet og jordene ble irrgrønne. Midt i våren forberedte vi barnebursdag. 









7. 
Pølser, ballonger, brownies, fruktspyd, vimpler, is og såpebobler. Barnebursdag. 









8. 
En liten skoleutflukt, før vi dro videre på utflukt til Sørlandet. Syrinen blomstret, og båtene duppet dovent i vannet. 









9. 
Hjertevarme hos søsteren min. Hjemmefølelsen borte. Kvalitetstid sammen. Frieri og feiring av enda en bursdag. 


...

Travelt, men akk så fint. 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for alle kommentarer og hilsninger. Jeg setter stooor pris på hver og en av dem. :)