søndag 15. mai 2016

Solsikkeskudd og full frihet


Jeg skulle bare ta noen bilder av solsikkefrøene vi sådde for noen dager siden, og som allerede har sprengt seg vei opp gjennom jorda....









Underveis ble jeg minnet på hvor koselig det er i grillstua vår, og begynte å knipse. 





















Her er det en blanding av det meste, fra Marokko til norsk bondemiljø. Jeg elsker det, og storkoser meg midt i stilanarkiet. 









Solsikkespirene vokser i vill fart (jeg tror jammen de har blitt lengre mens jeg har laget dette innlegget...), og er litt gærne de også. Sånn sett har de havna i godt selskap. De følger ingen andre regler enn sine egne. 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for alle kommentarer og hilsninger. Jeg setter stooor pris på hver og en av dem. :)