tirsdag 7. mars 2017

Berlin 1/5


Vi kom til Berlin søndag morgen, og etter å ha spist frokost på Café Miro, dro vi rett til bruktmarkedet på Boxhagener Platz







Det var litt om å gjøre for oss på komme på en søndag, slik at vi kunne få med oss dette markedet. Sist vi var her var det sommer, og tettere med folk. Nå var det roligere, mer luft, og lettere å kikke. 











Det var mange fristelser å se, spesielt lamper og bilder. Dessverre var koffertene  våre litt for trange, så det var om å gjøre å ikke forelske seg aldeles, for eksempel i en stor, vinrød lenestol...









Etter å ha gått en stund mellom bodene, kjente vi behovet for å tø litt opp igjen. Vi gikk innom Cozys og fikk oss noe varmt å lune oss på, og litt søtt for å holde blodsukkeret oppe. 








Plutselig var det blitt ettermiddag, og vi ruslet tilbake for å ta inn på hotellet vårt. Der ble vi positivt overrasket av delikate omgivelser. 








Dessverre måtte jeg etter hvert innse at jeg var innhentet av dårlig form. Jeg hadde fått feber og måtte tilbringe resten av døgnet på hotellet. 







Heldigvis fikk jeg hvilt godt ut, og allerede neste dag var jeg klar for nye eventyr i Berlin. 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for alle kommentarer og hilsninger. Jeg setter stooor pris på hver og en av dem. :)