fredag 31. mars 2017

Instagram i mars


1. Så kom endelig vårfølelsen. I alle fall kjente vi på det de gangene vi var ute og fartet. 








2. De første dagene av mars tilbragte vi i Berlin. 








3. Vi samlet regndråper i håret, spiste lange lunsjer, bodde oss inn på småbutikker med sjel og gjenbesøkte steder vi hadde vært før. 







4. Vi besøkte også steder vi ikke hadde vært før, og bestemte oss for å komme tilbake når det er flere varmegrader i lufta. 








5. Den siste dagen sugde vi til oss de aller siste inntrykkene, før vi la det urbane bak oss for en stund. 








6. Da vi kom hjem fikk vi lune smultringer fra Kongsbergmarken. Vi lagde fastelavnsboller ei uke for seint, og prøvde å kompensere med litt lettere middager. Jeg bakte kanelsnurrer til elevene mine, fordi de er verdt det. 








7. Senere dro vi til Sørlandet for å hjelpe søsteren min å flytte. Der var det også vårlig. 







8. På fjellet var det fortsatt vinter, og siden elevene mine utfordret meg, måtte jeg stå på slalåm. For aller første gang. Vi ble ferdige med prosjekt puslespill, dro på konsert og utflukt med jobben, og feiret den store vaffeldagen med det koseligste venneparet det går an å ha. 






9. Men som vanlig var det aller mest hverdag. Heldigvis er ikke det så verst det heller. 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for alle kommentarer og hilsninger. Jeg setter stooor pris på hver og en av dem. :)