søndag 12. januar 2020

Let´s do 52/1: Outside


Årets første fotoutfordring, og jeg var både seint ute og uinspirert. Ute var det ingenting som lokket meg: det var mildvær og snøen var skitten og trist. Jeg prøvde litt halvhjerta, men fikk det ikke til. Så knipset jeg et bilde i vanvare, og plutselig følte jeg at jeg var på sporet av noe. 






Jeg ville fotografere naturen ute av balanse... 





...i ugjenkjennelig form...





 ...dobbelteksponert...





 ...og overeksponert. 





Jeg tillot meg selv å leke, og gjorde ingenting rett. Det ble det inspirasjon av. Utfordringen ble ikke helt som jeg hadde sett for meg idet jeg tok på meg ytterklærne, men jeg kom i mål på en måte jeg er fornøyd med. 

#letsdo52
#outside

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for alle kommentarer og hilsninger. Jeg setter stooor pris på hver og en av dem. :)