søndag 26. juli 2020

Let´s do 52/30: In the shadows


Denne gangen ville jeg prøve å lage inntrykk av et skyggeteater. Jeg fant ingen framgangsmåte, så jeg prøvde meg fram i forhold til hva jeg syntes virket fornuftig. 





Jeg satte opp utstyret på et rom jeg kunne isolere for lys utenfra. Så satte jeg opp en softboks og et tekstillerret foran. 





Modellen (den alltid samarbeidsvillige og fotogene E) fikk beskjed om å sitte mellom boksen og lerretet, så tett opp mot lerretet som mulig. 






For å få litt mer narrativ, festet jeg noen papirsommerfugler på lerretet.





Jeg fikk ikke så definerte skygger som jeg hadde ønsket meg, men fikk det poetiske og drømmende i stedet. Det er ikke sikkert at jeg valgte korrekt setup, men jeg synes uansett resultatet ble en vakker lek med skygger. 

#letsdo52
#inthe shadows

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for alle kommentarer og hilsninger. Jeg setter stooor pris på hver og en av dem. :)