søndag 15. november 2020

Let´s do 52/46: View

Jeg grublet en stund på ukas fotoutfordring, og hadde egentlig landet på at jeg ville ta et tåkebilde. Dessverre ble dette med timing vanskelig, og til slutt rant sanda ut. 






Istedet for å tenke stort og utover, tenkte jeg at det kan være vel så spennende å kikke innover, i små, skjulte univers.




Jeg henta fram ei gammel dekorasjonskule i glass som jeg ville prøve å  fotografere gjennom. Jeg tenkte at luftboblene kunne komme til å gi illusjonen av vann, og grublet meg fram til en scene som kunne foregå i det våte element. Siden jeg ville skape illusjonen av å titte inn i et skjult mikromiljø, tenkte jeg at scenen like gjerne kunne være fiktiv. Det måtte bli havfruer!





Jeg fant en passende motiv som jeg brukte som skjermbilde på Macen. Deretter prøvde jeg meg fram med avstand og vinkler. Til slutt hadde jeg i noen små, flyktige øyeblikk klart å fryse fast en og annen havfrue. 

PS: Ingen havfruer ble skadet i forsøket. 

#letsdo52
#view

 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for alle kommentarer og hilsninger. Jeg setter stooor pris på hver og en av dem. :)