torsdag 20. mars 2014

Enda en klisjé


Vi har fått en ny heve-livskvaliteten-krok i TV-stua.










Vi har nemlig satt inn en ny hylleseksjon. 









Hensikten med dette var å få plass til platespilleren og vinylen som fulgte med mannen på flyttelasset. 











I samme nærområde finnes også et par stoler, et bord og ei velfylt bokhylle. Da skulle vel forholdene ligge vel til rette for fine øyeblikk med godboka, teen, pleddet og sprakingen fra ei gammel plate...


...

(Nevnte jeg at vi også har en vedfyr i kroken..?)

1 kommentar:

  1. Det hørtes fantastisk ut med en heve-livskvalitet-krok.. Det gleder jeg meg til vi får plass til en gang og :)
    Både stoler, puter, vedfyring og LP-plater/spiller er verdt å ha sin egen krok, synes jeg!

    SvarSlett

Tusen takk for alle kommentarer og hilsninger. Jeg setter stooor pris på hver og en av dem. :)