lørdag 1. mars 2014

Instagram i februar


1.
Bruktfunn fra januar gjør meg fortsatt glad. Det er noe med pastellfarger...


2. 
I begynnelsen av måneden ble det tur på IKEA. Ideell timing. Bråkig var nystabla i hyllene, og jeg fikk med meg mange godsaker hjem.



3.

Jeg fikk meg vscocam, og ble opphengt i å redigere fram litt dusere versjoner av hverdagen.



4.
Morsdag. Vi var samlet alle tre for anledningen. 

5.
Den store tulipanmåneden. 

6.
Bildevegg kom på plass i TV-stua. Det begynner å bli et riktig trivelig rom å være sofapotet i.

7.
Jeg ble invitert med på 5-bilder-på-5-dager-utfordring på Instagram, og valgte meg temaet hverdag

8.
Nydelige vinterdager. Det har vært råkjørt mye på spark. 

9.
Åtteåringen har vist enorm tålmodighet, og fordypet seg i puslearbeid. 

10.
Jeg prøver meg på pelargonier i år igjen. Tør ikke helt å tro på suksess, men jeg velger i alle fall å gi det en sjanse...

11.
Kaffe og noe søtt på favorittcafeen, Kåre Maloney. En visuell nytelse.

12.
Kongsbergmarken, med alt det innebærer: radiobil, karuseller, smultringer, heliumballong, bodkikking og bomkjøp og ...belgisk vaffel (ny tradisjon av året).


1 kommentar:

  1. Ser ut som februar var en flott måned! Håper dere koser dere i helga!
    Klem fra Signe.

    SvarSlett

Tusen takk for alle kommentarer og hilsninger. Jeg setter stooor pris på hver og en av dem. :)