mandag 31. mars 2014

Instagram i mars


1. Dagene ble lysere og lengre. Vårblomster viste takknemlighet ved å springe ut. 

2. Fastelavensboller smakte ekstra godt på bestemors porselen. 

3. Vinteren kjempet sitt siste slag. I alle fall for denne gang.

4. Jeg deltok på en hverdagsutfordring på Instagram, og husket å stoppe opp ved de uanselige øyeblikkene. 











5. Jeg viste (med skrekkblandet fryd) fram soverommet vårt i NIBs soveromsutfordring. 

6. Villa (til salgs), vovvov (til låns ei helg) og stasjonsvogn (verken til salgs eller til låns). Nesten helt voksne. 

7. Jeg  ble utfordret en gang til, og valgte å se på verden #ovenfra.

8. Brukthandelen inviterte meg inn, og jeg ville gjerne kjenne på hjerterommet. Dagen så lysere ut da jeg vendte nesa hjemover igjen. 











9. Vårsko kunne endelig hentes fram igjen.

10. Vinylen kom på plass, og TV-stua har blitt et multimedierom (nesten). 

11. Pelargoniebabyer i sin spede vår. Vil de klare seg?

12. Åtteåringen har dyrket karse, og det er ingen tvil lenger: det er vår.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for alle kommentarer og hilsninger. Jeg setter stooor pris på hver og en av dem. :)