mandag 10. mars 2014

Randoms fra dagen i går


Glade farger på en glad vårdag. 








Søndager er lange. Da er det fint å holde på med
aktiviteter som går sakte. 








Søndagsbaking en ganske tidlig søndagsmorgen (alt er relativt...). 









Inspirasjon til håndarbeid. 








Tapetrester. Invitasjon til å være kreativ. 









Gåsunger kryper oppover veggene. Den er her nå. Våren. 











Jeg ble glad i en hund. Jeg som alltid har vært redd for disse firefotingene. 








Søndagsro. 









Gastronomisk kjemi. Spekeskinke, camembert og jordbær. 








Nytt gammelt kamera. 










Døra inn til gode drømmer.


...

Takk for alle de fine kommentarene jeg har fått på bidraget mitt til månedens soveromsutfordring hos NIB. Tenk at det er så mange som liker tømmerveggene mine..!










Løfter om en god kommende uke. 


...

Fin mandag til dere alle!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for alle kommentarer og hilsninger. Jeg setter stooor pris på hver og en av dem. :)