tirsdag 23. juni 2015

Mens sommeren enn så lenge uteblir


Sommerværet lar vente på seg, og i rein rastløshet har jeg iverksatt flere maleprosjekter. 








I dag tok jeg mot til meg og malte tre av fire vegger i stua vår. Jeg hadde tenkt på det lenge, men hadde ikke helt turt å ta steget. Men i dag var det altså nok. Jeg hadde omsider blitt lei av å bli beglodd av 1001 (og vel så det) kvisthull. 








 Jeg er kjempefornøyd med resultatet. Stua ble mye lysere, samtidig som lunheten er bevart i den gjenværende ubehandlede veggen. 

...

Flere maleprosjekter følger rett rundt hjørnet. Enda godt å ha noe å holde på med mens man venter på at den etterlengtede sommeren skal komme helt på ordentlig...


1 kommentar:

  1. Åj, så flott stua ble! Sommerhusfølelse altså! :) Det var kjempekoselig å titte innom bloggen din igjen. Alltid fin og koselig lesing og stemningsfulle bilder. Nyt sommerferien!!! :) Det er helt herlig at ferien har kommet! Klem

    SvarSlett

Tusen takk for alle kommentarer og hilsninger. Jeg setter stooor pris på hver og en av dem. :)