søndag 7. juni 2015

NIB-utfordring: Hjemmekontor


Jeg har prøvd ut mange hjemmekontorløsninger siden vi flyttet inn i det lille huset i skogkanten. 









Nå tror jeg imidlertid jeg endelig har landet på en løsning som kan holde en stund. 








Jeg kjøpte en olapult (for 50 kroner!!!), og ga den noen strøk med maling. Deretter innredet jeg med det jeg trengte for å gjøre den til en trivelig og godt fungerende arbeidsplass. 








Her har jeg det jeg trenger innen rekkevidde, og godt med armslag (noe som i seg selv er en luksus i dette lille huset). 








Ved siden av meg har jeg ei tavle som kan brukes som oppsamling for gode ideer eller det jeg bare må huske at jeg må huske. 







Arbeidsplassen er skjermet, men samtidig sentral. Jeg kan være sosial mens jeg får gjort unna det jeg trenger. 








Når jeg føler jeg har stirra i skjermen for lenge, kan jeg snu litt på hodet og få et blikk av det åpne landskapet rett utenfor. 









 Rett bak meg har jeg ei hylle som rommer alt det jeg kunne finne på å trenge underveis i arbeidet. Det beste av alt er at jeg nå føler jeg har fått et hjemmekontor som er praktisk å bruke. Her sitter jeg faktisk og arbeider, og sofaen som arbeidsplass er gått nesten helt ut på dato.


...

Flere hjemmekontor kan du se i denne månedens NIB-utfordring.




2 kommentarer:

  1. Så koselig:)
    Trenger ikke et stort eget rom til kontorplassen:)

    Lykke til!

    SvarSlett
  2. Takk! Nei, det handler vel om å innrette seg best etter det man har tilgjengelig...

    Fin ny uke til deg. :)


    Klem fra Monja

    SvarSlett

Tusen takk for alle kommentarer og hilsninger. Jeg setter stooor pris på hver og en av dem. :)