mandag 22. oktober 2018

Årets vakreste loppiseventyr


Jeg har et oppheng i keramikk for tiden. Brukt er mer overkommelig en nytt, og jeg slo like godt til og kjøpte en hel familie. 

#keramikkrandoms








Litt politisk ukorrekt, men med en sentimental retroglans over seg. 

#helloafrica






Julefølelsen er så vidt vekket i meg, og med drømmer om vakkert dekkede høytidsbord, ble jeg inspirert til å betale en symbolsk sum for noen nye dekkefat.

#fintpåbordet







Her i hjemmet er vi alltid på søken etter nye, skjellsettende kaffeopplevelser. Kanskje en espresso av nykvernede bønner i en emaljekopp blir den neste store?

#kaffekjærlighet







Det er noe med dette Figgjo-designet. Det er så herlig naivistisk og enkelt, med akkurat den retroestetikken jeg faller for. Jeg blir rett og slett glad av det. 

#lottelove









Årets høst står for meg som ekstra fin, fordi den kom som en sval omfavnelse etter en het sommer. Jeg romantiserer over den, og vil helst nyte langkokt mat som metter lenge, servert i rustikke potter og kar, sammen med de jeg er gladest i. 

#slowliving







Pikedrømmen dør aldri. Å ha et fint skrin å legge de fineste smykkene i, for så å hente dem forsiktig fram ved de riktige anledningene, og behandle dem med akkurat passe mye ærbødighet.

#smykkefest

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for alle kommentarer og hilsninger. Jeg setter stooor pris på hver og en av dem. :)