onsdag 31. oktober 2018

Leseutfordring i oktober: Den verste boka du noensinne har lest


Denne månedens utfordring ble vanskelig. Den verste boka jeg har lest ga jeg umiddelbart bort til noen som ville ha mer nytte av den. Den nest verste boka jeg har lest ligger stuet bort i en eske innerst på mørkeloftet. E (som har servert meg leseutfordringer) lot M velge ei bok til meg som han selv hadde slitt med å lese. Slik gikk det til at jeg i denne månedens leseutfordring leser ei bok jeg aldri har lest før, men som skal være vanskelig å komme gjennom. 








Så langt er jeg ikke i mål. Jeg synes boka er tung og krevende, men fengslende og interessant. Jeg skal klare å komme meg gjennom den. Jeg trenger bare litt mer tid...

Synet er sannsynligvis det siste som svinner. Sannsynligvis finnes òg en knapt merkbar forbindelse mellom et øye som gjenspeiler og et som tar imot. 

Thomas Pynchon -V.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for alle kommentarer og hilsninger. Jeg setter stooor pris på hver og en av dem. :)