tirsdag 3. september 2019

Enda et steg inn i førtiårene


I går fylte jeg 41 år, og det var en fin anledning til å innvie den nye bålpanna vår. Vi gikk for et sikkerstikk, og grillet pølser (som jeg ikke rakk å fotografere før de var ferdige og klare for servering...). 






Enkelt og godt -og helt supert å nyte ute på en dag som bød på nesten sommerlige temperaturer. 






Jeg fikk kake også. M disket opp med sin spesialitet, og alle hjerter gledet seg. 








Bursdagsgaver hadde jeg fått allerede til frokost. Denne boka passer perfekt nå som vi har fått oss bålpanne. Kanskje er dette året vi skal klare å forlenge utesesongen, og samle oss rundt flammene og noen gode matopplevelser. 






Høst får alltid skaperlysten til å krible litt ekstra i meg, og ofte rettes dette mot interiøret. Det trenger ikke å utarte til store prosjekter, små endringer her og der holder lenge. Jeg gleder meg til å skape et miljø for denne lampa...









...og dette teppet. Deilige farger som vil gjøre hjemmet høstlunt. 






Det å fotografere er også et kreativt frirom, og jeg har bestemt meg for å utfordre meg selv til å ta bilder der jeg må strekke meg og lære noe nytt. Jeg har ønsket meg slike fargebomber lenge, og ser for meg at jeg kan få noen spennende bilder -så sant jeg mestrer utfordringen, da...






Når jeg trodde dagen var fylt opp, all mat nytt og alle gaver pakket ut, fikk jeg en overraskelse til: nydelig grønt påfyll til hjemmet. Denne kommer til å gi mye glede inn i høsten og mørkere dager. 


...

Jammen ble det ikke atter en bursdag der kosen overskygget alderen. Skal det fortsette slik, kommer førtiårene til å gå aldeles strålende. 


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for alle kommentarer og hilsninger. Jeg setter stooor pris på hver og en av dem. :)