torsdag 26. september 2019

Noe å hvile øyet på #4


Her skjer det kanskje litt mye, men for en maksimalist som meg er det av det gode. Jeg elsker det åpne uttrykket, og at tingene viser seg fram som de er. 






Jeg er spesielt glad i topphylla. Det må være noe med miksen av materialer og elementer som treffer meg. 







Jeg liker til og med å se på den fra undersida, for eksempel når jeg leker med en baby på gulvet.  Gittermønsteret, det grønne og treverket tiltaler meg. Bursdagsgavelampa fullfører det hele på en fin måte. 





Hylla er kjøpt på salg, og var ment som en nødløsning for å skaffe til veie litt mer lagringsplass. Nå opplever jeg at den er det lille ekstra som gjør det OK å leve enda litt lenger med et nokså nedslitt kjøkken. 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for alle kommentarer og hilsninger. Jeg setter stooor pris på hver og en av dem. :)