mandag 30. september 2019

Fotoutfordring i september: fargebombe


Jeg hadde bestemt meg for at månedens fotoutfordring skulle ta utgangspunkt i fargebombene jeg fikk i bursdagsgave. Så skjedde livet; det ble siste dag i måneden og absolutt siste frist for å gjennomføre. Uten å ha fått forberedt meg, verken teknisk eller kreativt, stod det hele for meg som litt håpløst. M la imidlertid litt mildt press på meg, og dermed var det bare å fullføre. 





Jeg ante ikke hva jeg skulle gjøre, og det synes på forsøkene. Men det var et artig eksperiment, og jeg er motivert for å få til dette bedre. Jeg har enda et par fargebomer igjen som jeg kan leke meg med. Men før det: litt mer research og kreativt tankearbeid...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for alle kommentarer og hilsninger. Jeg setter stooor pris på hver og en av dem. :)