mandag 28. oktober 2019

Siste mandag i oktober


Utskriften av noen av Instagrambildene mine, som alltid får meg til å smile for meg selv. Favorittøyeblikk i nær fortid. 






 Høyt aktivitetsnivå. 







Lampa jeg satte sammen selv, og som virkelig vokser på meg. Den har vært et perfekt følge inn i høsten, og blir kanskje helårs hvis forelskelsen vedvarer. 






En annen type rot enn før baby. Denne typen rot gir bare godfølelser.






Bokhylla som bugner av bøker jeg ikke har tid til å lese. Innimellom får jeg imidlertid sneket meg til noe egentid, og minuttene i de alternative verdenene nytes kanskje enda mer intenst enn før. Lykken er å kunne sette pause på sitt eget og en stakket stund leve seg inn i noe helt annet. 







Det litt drømmende skjæret når man ser på verden via noe annet. Det lille universet i en refleksjon. 






Roen på soverommet. De blå veggene, den gode, friske høstkulden og den myke uroen. Til tross for netter med mange oppvåkninger, er dette et sted det virkelig går an å finne hvile. 







Mye gulner, trekker seg sammen og tørker inn, men også et og annet nytt skudd har mot til å stikke hodet fram.


...

Strøtanker fra siste mandag i oktober. 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for alle kommentarer og hilsninger. Jeg setter stooor pris på hver og en av dem. :)